Správa profilu a účtu Klientské zóny

Mohu si změnit email anebo telefonní číslo, které jsem použil(a) při registraci?
Ano, oba údaje si můžete kdykoliv změnit přes „Profil“. Nový údaj se potvrzuje stejně jako při registraci, zasláním speciálního kódu emailem/SMS. Až po potvrzení změny tímto kódem je změna akceptovaná.

Mohu si změnit rodné číslo, které jsem použil(a) při registraci?
Ne, rodné číslo si nemůžete změnit. Pokud se změnil pojistník na smlouvě, pojistná smlouva už patří jinému pojistníkovi. To znamená, že v Klientské zóně původního pojistníka se smlouva už nebude zobrazovat. Pokud nový pojistník už je registrovaný uživatel Klientské zóny, uvidí smlouvu ve své Klientské zóně. V případě, že nový pojistník ješte není zaregistrovaný, je potřeba aby se i on zaregistroval a nový pojistník tuto smlouvu, stejně jako všechny ostatní svoje smlouvy, uvidí ve své Klientské zóně.

Mohu prostřednictvím Klientské zóny podat stížnost pojišťovně MetLife?
Ano, ke komunikaci s pojišťovnou slouží Schránka. Najdete ji v pravém horním rohu obrazovky po přihlášení do Klientské zóny.